Reklamodawcy

Targetowanie

Po co marnować odsłony reklam na użytkowników, którzy nie reprezentują Twojej gupy docelowej?

Targetowanie to jedna z głównych korzyści reklamy internetowej.

Precyzyjne targetowanie jest bardzo ważne, szczególnie wtedy gdy grupa docelowa jest wąska. Kierowanie reklam po kryteriach behawioralnych, demograficznych, czy retargetingu zapewnia, że niemal 100% przekazu reklamowego trafia do wybranej grupy docelowej.

Wybierz spośród opcji targetowania

TARGETOWANIE NA KATEGORIE

Odkryj swoją grupę docelową na podstawie ich zainteresowań.

Httpool łączy lokalne i globalne serwisy w odpowiednie kategorie, umożliwiając reklamodawcom dotarcie z przekazem do odpowiedniej grupy docelowej.

Główne kategorie to: Motoryzacja, Biznes i Finanse, Rozrywka, Lifestyle, Aktualności, Sport, Technologie i Podróże. Skontaktuj się z najbliższym biurem Httpool aby uzyskać listę szczegółowych podkategorii.

 

Category.png

TARGETOWANIE KONTEKSTOWE

Zwiększ trafność swoich reklam przez reklamy kontekstowe.

Konsumenci przeglądają różnorodne serwisy, fora a nawet media społecznościowe w poszukiwaniu informacji o danym produkcie lub usłudze. Httpool może dostarczyć Twoje reklamy obok treści lub kluczowych słów dotyczących tych produktów czy usług.

PL_Kontekstowy targeting.jpg

GEOTARGETOWANIE

Czy Twoja działalność ma charakter lokalny lub Twoja oferta wykazuje zróżnicowanie w zależności od lokalizacji?

Użycie geotargetowania pozwala na emisję reklam do użytkowników w najbardziej pożądanych lokalizacjach.

PL_Geotargeting.jpg

TARGETOWANIE BEHAWIORALNE

Docieraj wyłącznie do internautów o określonym wieku lub płci!

Targetowanie behawioralne umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym na podstawie cech demograficznych użytkownika, zainteresowań czy wzorca zachowań, niezależnie od rodzaju serwisu.

PL_Behawioralny targeting.jpg

RETARGETING

Jeśli użytkownik, który odwiedził Twój serwis nic nie kupił za pierwszym razem, zaproś go ponownie!

Retargeting jest wysoce skuteczną formą reklamy. Umożliwia on dotarcie do internautów, którzy już zetknęli się z ofertą na stronie WWW, ale nie zakupili produktu czy usługi. Daje on reklamodawcy sposobność zwiększenia szansy na finalizację sprzedaży.

PL_Re-targeting.jpg