Reklamodawcy

Urządzenia

"It’s the age of multiscreen and multitasking."

Do 2017 roku będziemy mieli 3,6 miliarda internautów a połowa ruchu w Sieci będzie generowana przez urządzenia przenośne.

Internet zmienił sposób w jaki konsumenci komunikują się, uczą, bawią i podejmują decyzje zakupowe. Używają oni nieustannie wielu urządzeń. Wysyłają posty na Facebooku, oglądają telewizję na smartfonach, wysyłają pytania przez Twittera i kupują produkty skanując kody QR z ulotek na stacjach metra. Ponieważ media unifikują się a użytkownicy stają się wielozadaniowi taktyki reklamowe muszą się dostosować.

Urządzenia mobilne są jednymi z głównych czynników zwiększonego wzrostu konsumpcji mediów cyfrowych. Smartfony i tablety są wygodne, proste w użyciu i coraz łatwiej dostępne. Dzięki temu reklamodawcy dostają możliwość dotarcia do zaangażowanych użytkowników praktycznie wszędzie i o każdej porze.

  • Jakie korzyści płyną z reklamowania na różnorodnych urządzeniach? To stosowanie podobnych linii kreacji na urządzeniach przenośnych i stacjonarnych, dające podniesioną skuteczność i mocniejszy efekt brandingowy poprzez większą częstotliwość i spójność przekazu reklamowego.
  • Targeting: poza opcjami znanymi z targetowania na urządzenia stacjonarne, targetowanie na urządzenia mobilne oferuje precyzyjne targetowanie na poziomie miasta czy ulicy przez co umożliwia dostarczenie reklamy użytkownikom znajdujacym się w pobliżu konkretnych lokalizacji czy sklepów.
  • Placementy mobilne: reklamy są prezentowane na globalnych i lokalnych aplikacjach mobilnych jak również na mobilnych stronach internetowych przez kanały typu Display, Wideo, Engagement, Social i SEM.

 

Httpool_multiscreen and multitasking.png