Technologia

Ogólne

AdPlatform to autorskie rozwiązanie Httpool dla międzykanałowej i multiplatformowej reklamy.

AdPlatform jest wykorzystywane przez sieć reklamową Httpool przede wszystkim w celu monetyzacji powierzchni typu "secondary premium". Jest wykorzystywane przez wydawców jako międzykanałowe i multiplatformowe narzędzie do zarządzania, optymalizacji i sprzedaży powierzchni, a reklamodawcom umożliwia międzykanałowe i multiplatformowe realizowanie działań reklamowych online.

Platforma wielokanałowa

AdPlatform umożliwia reklamę w różnorodnych formach od działań typu Display, Engagement, po Wideo czy Social Media.

Dodatkowo, AdPlatform umożliwia dotarcie do lokalnych i globalnych wydawców zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych.

Platforma wielokanałowa

AdPlatform's Social Tool

AdPlatform zawiera narzędzia do zarządzania reklamowego działaniami na Facebooku. Ich zaawansowane funkcje zapewniają skuteczność i wygodę zarządzania kampaniami. Pomagają również osiagnąć najwyższe ROI dla reklamodawców.

Najważniejsze cechy narzędzia AdPlatform's Social Tool :

  • tworzenie kombinacji reklam
  • segmentacja odbiorców po kryteriach takich jak płeć, wiek, kategorie zainteresowań, itp.
  • zautomatyzowane zarządzanie kampanią z zastosowaniem reguł
  • optymalizacja całych grup reklam
  • zaawansowana analityka wykorzystująca segmenty odbiorców
AdPlatform's Social Tool

Faktyczne odsłony reklam

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, AdPlatform od 2008 roku rozlicza się za faktycznie obejrzane niż tylko wyemitowane odsłony reklam, oszczędzając reklamodawcom średnio 35% budżetu.

Faktycznie obejrzane odsłony stają się standardem i częścią inicjatywy "Making Measurement Make Sense" (3MS). Jest to inicjatywa w którą zaangażowane są IAB, ANA i 4A, której celem jest określenie wskaźników cyfrowych mediów dla wszystkich narzędzi emisji.

Faktyczne odsłony reklam

Interakcje

AdPlatform mierzy każdy rodzaj interakcji z reklamą, takich jak odtworzenie wideo, zlokalizowanie najbliższego sklepu, obejrzenie galerii zdjęć, zamówienie katalogu itp. Rodzaj interakcji zależy od celu kampanii i ma zastosowanie również dla formatów typu rich media.
 
Interakcje są bardzo cenne dla:
  • marketerów budujących świadomość brandu, aby ułatwić dłuższe zaangażowanie w kontakcie z marką
  • podniesienia konwersji z reklam, skracając drogę do niej i
  • analizy preferencji klientów.
Interakcje

Zintegrowane i licencjonowane technologie oraz źródła ruchu